Pages

Saturday, February 18, 2012

More models, some with newer versions

3 comments:

Lærke said...

Hej Sigrid
Jeg kan ikke finde anden måde at kontakte dig, så nu gør jeg det her:
Er det dig, der i 2001 stod bag et go-card med en tegning af en grand danois (også billedets titel)??? Liggende og med meget præcis majestætisk udtryk. Jeg har nogle kort liggende endnu (flåede stativet på cafeen i sin tid) og har egentlig altid ønsket mig det billede i stort format.... Er selv lykkelig ejer af 2 x GD.
Vh Lærke

Sigrid Tangen said...

Hej Lærke, det er fuldstendig rigtig, det er mig der har tegnet den Grand Danois. Det er bare hyggeligt at du så godt kan lide den. Har du en emailadresse, så kan jeg kontakte deg der:)

Vh Sigrid

Lærke said...

Ja, skriv på

amandahundsen @ hotmail . com

- uden mellemrum ;-)

Glæder mig til at høre fra dig!